2008 ZX14 Specs

Motofrakcijos Supersport/Street skyrius

Moderator: Supersport

Post Reply
User avatar
Username
Dievas
Posts: 10217
Joined: 24 Jun 2006, 10:51
Reputation:

2008 ZX14 Specs

Post by Username »

Specifications
Listed below are the technical specifications for this product. Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement 1,352 cm³
Bore x stroke 84 x 61 mm
Compression ratio 12.0:1
Valve/Induction system DOHC, 16 valves
Maximum power 142 kW {193 PS} / 9,500 rpm
Maximum power with RAM Air 149.5 kW {203 PS} / 9,500 rpm
Maximum torque 154 N·m {15.7 kgf·m} / 7,500 rpm
Fuel system Fuel injection: ų44 mm x 4 (Mikuni)
Ignition Digital
Transmission 6-speed, return
Final Drive Sealed Chain
Primary reduction ratio 1.556 (84/54)
Gear ratios: 1st 2.625 (42/16)
Gear ratios: 2nd 1.947 (37/19)
Gear ratios: 3rd 1.545 (34/22)
Gear ratios: 4th 1.333 (32/24)
Gear ratios: 5th 1.154 (30/26)
Gear ratios: 6th 1.036 (29/28)
Final reduction ratio 2.412 (41/17)
Clutch Wet multi-disc, manual
Frame type Monocoque, aluminium
Rake/Trail 23° / 94 mm
Suspension, front 43 mm inverted fork with top-out springs. 13-way Compression damping. 11-way Rebound damping. Fully adjustable Spring preload.
Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock. Stepless Compression damping. Stepless Rebound damping. Fully adjustable Spring preload.
Wheel travel, front 117 mm
Wheel travel, rear 122 mm
Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W)
Tyre, rear 190/50ZR17M/C (73W)
Brakes, front Dual semi-floating 310 mm petal discs
Dual radial-mount, opposed 4-piston, 4-pad
Brakes, rear Single 250 mm petal disc
Opposed, twin-piston
Steering angle, left / right 30° / 30°
Dimensions (L x W x H) 2,170 mm x 760 mm x 1,170 mm
Wheelbase 1,460 mm
Ground Clearance 125 mm
Seat height 800 mm
Fuel capacity 22 litres
Dry weight 224 kg
Automatic Headlights On (AHO) n/a
Complies to EU emission limit EURO 3
Image

User avatar
nepykit
Kacergos extrymas
Posts: 1845
Joined: 25 Dec 2006, 06:19
Reputation:
Location: .... +954/-0
Contact:

Post by nepykit »

Radau pas save biski lietuviskesni taip ir nepanaudota specssheeta jei kam aktualu:
http://nepykit.puslapiai.lt/docs/ZX-14R ... acijos.xls

beigi pakartoju, kadangi visai y tema, linka y zx-6,10 ir 14r broshiura:
http://nepykit.puslapiai.lt/docs/08SuperSport.pdf
nepykit, ne specas

User avatar
wundis
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 7371
Joined: 20 Jun 2007, 17:23
Reputation:
Location: Šviežio sūrio kraštas

Post by wundis »

ahahah, prikeliu tema:

pavasaris pavasariu, o siandien gveldensiu dar karsta is minciu ir emociju orkaites tema - Z.

kas tas Z galetu paklausti guvus skaitytojas. ar Z cia reiskia zalia kaip agurkas spalva? Taip! O dauguma zino, zalia - kawasiklu spalva. taip, mielas skaitytojau, siandien isgirsi kaip ameba teskena apie visa europa ismaisiusi (ir Lietuva, beje) zzr 1400 2006 gimimo.

diena prasidejo su popietiniais gaidziais, burnoje prisiminiau vakarykscio undergroundo (hehe, aciu miestieciai!) kvapa. gi, sakiau, jei oras geras - jemsiu kawasekla ir darysiu fotoraidautini reviusa prie atlanto. kur buves kur nebuves prasitryniau kukius ir jau buvau prie garazo. pagal plana, viena kawasekla reikejo uzvest nuo kito kawaseklo, lygiai tokio paties, tokios pat spalvos tik balto. bet kaip zinia, planai griuna, ir ilgai keikiausi kuomet pagaliau praskynes kelia iki akumo suzinojau kad turimi "krokodilai" biski truputeli sugede, ir vietoj malonaus ausiai duzgimo girdejau tik savo paties keiksmu aidus ir ta specifini birbima.
antras dublis buvo labiau pavykes, nes prisiminiau kad netoliese stovi didelis dyzelis, o ir laidus spejau paknibinet. visa sita operacija uzsitese ne pagal norus ilgai, nes kaip zinia akumuliatorius pas anuos slepiasi giliai, nepatogiai ir dar balazinokaip, uzsip*sau kariaut su laidais, o yvl'o (atrodo) intymus uzvedimo metodas ne ka gelbejo :/ taigi, susirinkau iranga, paemau pora papildomu aksesuaru ir jau sukau rankena. pries pradedamas nupasakoti emocijas, turiu pasakyti kad kaip motoinventorius pastarasai turetu klasifikuotis kaip-o sports toureris, o bet taciau kone 190 kumeliu po kapotu... atidus skaitytojas zinos, kad iki siol pikciausias testuotas kelio inventorius buvo pries gerus 2 metus maigytas r1, tad visa sita mano rasliava nudieniniam smaugejui gali atrodyti juokingai ir kasdieniskai - bet yra kaip yra.
zodziu, pirma sypsena atsirado vos radus laisvesni kelio ruoza. uber. zveriskai, neitiketinai, apupenai begejasi belekuriuo begiu. jei dabar reiketu isrinkti mylimiausia begi, sakyciau... visi nuo 3io aukstyn. 1/2 ne taip patinka nes nevalingai kilnojasi :) kadangi pradejo lyti ir jau temo, suvokiau kad fotika paemiau veltui, ir kad prie matomos juros/vandenyno siandien nenukaksiu, tad prasukau pro namus atiduoti kuprines. o toliau seke minimalistinis 150 km ratelis po kameru kupinus angliskus greitkelius. kas keisciausia, sypsena nedingsta iki dabar, ir jei iki sio momento buvau tikrai nusprendes jemt ugnies audra, dabar nebezinau nieko. I4 rekiantis variklis taip maloniai glosto dusia, o dar ta neitiketina galia. valyt. ilgi, valinantys begiai... sestu begiu tarp inkilu truputi atsuki rankena (a, beje, lyjo, slidu, tamsu, nieko nesimate ir nebejauciau ranku), o prietaisu skydelis jau rodo 260 (issvajotu 300+ taip ir nepasiekiau nes nebuvo kurble :( ). akivaizdu kad, kaip bergas purve, taip sitas meilus gyvunelis puikiausiai jauciasi ramiai krusindamas tokiais greiciais. beje, nebuvau rankenos atsukes iki galo niekur per visus 150 km (na, trecdalis buvo mieste, bet vistiek) - vien kliutys priekyje ir myzciojimai del inkilu ir slidaus kelio, uz ka gedingai sau dedu minusa ir einu ant gedos stulpo. musiet sekanciam raidautui reikes nusisukt numereli ir smaugt pagal notomorrow koncepcija.
kaip ten bebutu, iki siandien pliusus rinkes hjc salmas "optima linija - pirk pigiau" gauna riebu minusa uz debiliska triuksma, atsirandanti ties 200kmh. minusa gauna ir tekstilines kelnes, nes atsukus rankena jos smunka.
Binaras ne is siandien:
Image
PS didzhej gerb. didzhejui: S2R ruko, o normalaus reviuso parasyti taip ir negaliu nes taip padoriai jis ir neparaidautintas, nes anas iskeliauja taip ir nepakeites siaubingai tiesiai nuvazinetu padangu. galiu pasakyt tik tiek, kad anas irgi valyt. bet kitaip. su dukaciams budingu daug ir bereikalingo triuksmo :)

taigis, tingiam skaitytojui reziumuoju:

pavadinimas - kawaseklas
darbinis turis - litras + 400\
svoris - kai stovi vietoje - stora karve. kai smaugi - ka?
spalva - violetine, ble
nusmaugta, km - 150
vidutinis greitis - erm.
valyt? - labai
stabdziai - yra
i posukius ateina - su daina
pinpalas prailgeja, cm - 4
zyles - ziuro
ar noreciau tokio - taip
minusai - norisi smagesnio ismetimo

aciu
visogero

PS klausimas ekspertui:
kuo sitas zzr'as skiriasi nuo pusmeciu jaunesnio zx? nes mano akimis ziurint - niekuo. tik kawasakiai viena raide sutaupe. parasyk.
+2/-14

User avatar
gintaras13
Ganerio lankytojas
Posts: 700
Joined: 01 Jul 2008, 15:38
Reputation:
Location: Vilnius

Post by gintaras13 »

Gerb emigrantui pareina pliusas uz issamu supazindinima su motoinventorium :D

User avatar
El Traxo
Rossis jam tarnauja
Posts: 9289
Joined: 27 Jun 2007, 23:32
Reputation:
Location: Žemutiniai Bezdonys
Contact:

Post by El Traxo »

reviusas gerai, bet įklimpau beskaitydamas - visas tekstas beveik vienoje eilutėje... Ir dar Shift/Caps Lock neveikia :nono:
How does you do?

User avatar
didzhej
Dievas
Posts: 10029
Joined: 19 Sep 2006, 21:33
Reputation:
Location: E 25,247 N 54,724
Contact:

Post by didzhej »

Pasismaginau skaitydamas. Paskiau radau nuoroda, kad teksto gabaliukas ir man skirtas - nudziugau. Aciu. Klausimas back - S2R nevalit lyginant su situo? Ar siaip?

didzhej

User avatar
wundis
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 7371
Joined: 20 Jun 2007, 17:23
Reputation:
Location: Šviežio sūrio kraštas

Post by wundis »

labadiena,
s2r valyt, bet kitaip, ne tiek, ir jis labiau piktybiskas.

PS E.T. As Jau Taisausi!
+2/-14

tckd
Dievas
Posts: 10823
Joined: 28 Feb 2007, 08:59
Reputation:
Location: stotinis.
Contact:

Post by tckd »

+ uz raketas. tokie emegrantai man patink :rock:
less teeth, more tits.

User avatar
Vee Crunchy
Pastovus ganerio lankytojas
Posts: 953
Joined: 27 Jun 2006, 11:25
Reputation:
Location: sheshku ghetto
Contact:

Post by Vee Crunchy »

Aciu uz revju. 14R yra smagus vairuoti matociklietas. Patogus ir smoof as a silk.
Tik as noriu retoriskai paklaust kam valgyti Svalia jei uz ta pacia kaina gali pirkt Zementali. Jimk Hayabusa ir buk verchas.
Labiausiai kas mane nervina kawasulkose (ypatingai 12R ir 14R), tai mandra konctrukcija be ryskaus praktinio benefito. Pvz akumo lokacija. Total koshmar.
Arba kas nors bandet pakeist zvakes ZX12R.. #-o Zmones krapstosi pusantros su kazkokiu special tool, tam kad jas istraukt. As kadangi jo neturejau, tai nuleidau varinkeli..
Citus, Altus, Fortus!

User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Post by mindaugasa vol.2 »

as tai duodu wundziui minusa, uz tai, kad apleido kulinarini kampeli.
prasome bent jau metodiskai, kart per diena rasyti : fish 'n chips
cross cojones PC

User avatar
Username
Dievas
Posts: 10217
Joined: 24 Jun 2006, 10:51
Reputation:

Post by Username »

Kadangi ZX14R atpisa Hayabusa, tai kelias toliau yra tik vienas: go green or go home!
Image

User avatar
Vee Crunchy
Pastovus ganerio lankytojas
Posts: 953
Joined: 27 Jun 2006, 11:25
Reputation:
Location: sheshku ghetto
Contact:

Post by Vee Crunchy »

Username wrote:Kadangi ZX14R atpisa Hayabusa, tai kelias toliau yra tik vienas: go green or go home!
Ai atpisa vis del to? Nu tada tai aiskus reikalas.
Citus, Altus, Fortus!

User avatar
Username
Dievas
Posts: 10217
Joined: 24 Jun 2006, 10:51
Reputation:

Post by Username »

Vee Crunchy wrote:
Username wrote:Kadangi ZX14R atpisa Hayabusa, tai kelias toliau yra tik vienas: go green or go home!
Ai atpisa vis del to? Nu tada tai aiskus reikalas.
Yep :supz:
Image

Post Reply