Skaitau vertas pasiziureti, ten jie giliau neria!!!
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=187039
OT: purviniu is rusijos pasivazinejimai
OT: purviniu is rusijos pasivazinejimai
—
didzhej
didzhej
- Qu'est ce que c'est
- Pastovus ganerio lankytojas
- Posts: 1115
- Joined: 27 Jun 2006, 11:42
- Location: VLN in da LT