Nagi nagi , net idomu pasidare kas cia per tepalas? cia is bergo OEM?Rammst wrote:Nepatikėjom - spec.tepalo salnyko po gOliu ir nėr, net užsakymuose...Eisim atsiprašinėti Taffio
Husaberg kampelis
Re: Husaberg kampelis
Re: Husaberg kampelis
Apie salnyką gi kalba, oboli!rockas wrote:Nagi nagi , net idomu pasidare kas cia per tepalas? cia is bergo OEM?Rammst wrote:Nepatikėjom - spec.tepalo salnyko po gOliu ir nėr, net užsakymuose...Eisim atsiprašinėti Taffio
Peace ДА!
Re: Husaberg kampelis
Ui blia tik po yvl paprotinimo pamaciau kad kalba apie salnyka 
less teeth, more tits.
Re: Husaberg kampelis
2X obuoliaitckd wrote:Ui blia tik po yvl paprotinimo pamaciau kad kalba apie salnyka
Re: Husaberg kampelis
cia tas pats salnykioks kur man siuntei Nr60?Rammst wrote:Nu tai gi kairiajame dangtelyje gyvena labai spec guolis su dar labiau spec salnyku, kuris yra neproporcingai plonas lyginant su diametrais. Ir vietiniai anei jokie dileriai tokiu nera mate.
Cia tas pats salnykiuks, kuris kai nusibaigia, ima tepaliuka sysint per skylute.
Ane?
Re: Husaberg kampelis
Ne naujiena, bet skamba gerai - “WIR BRINGEN ZUSAMMEN, WAS ZUSAMMEN GEHÖRT”
WIEDERVEREINIGUNG HUSQVARNA UND HUSABERG
“WIR BRINGEN ZUSAMMEN, WAS ZUSAMMEN GEHÖRT”
Nach der Übernahme von Husqvarna durch die Pierer Industrie AG und nach einer sorgfältigen Analyse und Beurteilung aller Aspekte wurde beschlossen, dass wieder zu vereinen was vor 25 Jahren aus den gleichen Wurzeln entstand. Mit anderen Worten, durch die Kombination des eigenen reichen Erbes mit der State-of-the-art-Technologie von Husaberg, will Husqvarna in eine neue Ära starten.
http://www.1000ps.at/businessnews-2357334-Husky_Zukunft" onclick="window.open(this.href);return false;
WIEDERVEREINIGUNG HUSQVARNA UND HUSABERG
“WIR BRINGEN ZUSAMMEN, WAS ZUSAMMEN GEHÖRT”
Nach der Übernahme von Husqvarna durch die Pierer Industrie AG und nach einer sorgfältigen Analyse und Beurteilung aller Aspekte wurde beschlossen, dass wieder zu vereinen was vor 25 Jahren aus den gleichen Wurzeln entstand. Mit anderen Worten, durch die Kombination des eigenen reichen Erbes mit der State-of-the-art-Technologie von Husaberg, will Husqvarna in eine neue Ära starten.
http://www.1000ps.at/businessnews-2357334-Husky_Zukunft" onclick="window.open(this.href);return false;
perkele FE-450
Re: Husaberg kampelis
tai kad jau reik planuot paskutinę vakarienę, o tu cementofkė
ps. tai skaitau bergai daba jau tik brangs.Pierer Industries AG have announced that Husqvarna and Husaberg will be reunited. This is the end of the Husaberg name, they will continue as Husqvarna.
less teeth, more tits.
Re: Husaberg kampelis
voble!
o tai gerai ar blogai, kad branKs ?
Nuo kada reiks pradėt rašyt į Husq kanpelį?
o tai gerai ar blogai, kad branKs ?
Nuo kada reiks pradėt rašyt į Husq kanpelį?
perkele FE-450