p.s. kai komersas komerso dar paklausiu, kaip skiriasi kainos nuo autopliuso?



Moderator: Supersport
Kaip tyčia, naujame Motopresse bus baklažaninio FireStorm(s)o "duok pralėgt" reviewsas.Arvis wrote:otaitau, direktoriaus baklazanas tiesiu taikymu i autopliusa. skubey kol mindazo zurnaliukas neisejo.
aftermarketo TL´ams gausu, tame tarpe joolincai, ir visi jie konvenciniai, o ne rotoriniai. Idomu, jei tiek daug amortizatoriu gamykleliu surado budu kaip isprausti tradicini shock'a i TL' vaziuokle, kodel tai nepavyko suzuki? Dunno.mindaugasa vol.2 wrote: nustebino bitubo amortikas tls-ui. kazkur skaiciau, kad situ rotoriniu aftermarketo nera is principo ir tai yra blogay, ir verkia tls-u savininkai, ir t.t.
vadinasi ne taip?!
bet tai kaip clean baikai isrodo? toki gal negeda ir parduot, vee?
sori ezhiuk, tie tai skaityk nekilnojamas turtas. Juos turbut diena reiketu ruosti startui, o paskui dar savaite remontuoti po testraidoezhiukas wrote:as tai vis laukiu kada vee senus traktorius pareviewins [-o<
Draginti nebandeme nes i testraida pasirode tik vienas zmogus. Nzn i vienus vartus ar i du, bet suzukis siek tiek kysteltu nosi i prieki, bijau kad.Username wrote: O idomumo delei draginti nebandete? Jauciu ispudingai i vienus vartus dar ir nebutu?
Nu pvz tiek sitas TLS tiek VTR stovi uz 31.500 LTL (69.900DKK)sai wrote: p.s. kai komersas komerso dar paklausiu, kaip skiriasi kainos nuo autopliuso?apie kokybe nekalbam
ar jau viskas an tiek gerai, kad prekiaut nebereik
Ultimatyvus karviu susishaudymas.storms wrote:vee
parasyk apie karves senas ir naujas
Galimas daiktas, ezhy. Nespecas. Kazkada direktorius pamate mano apgailetina bandyma uzkikint kazkoki nejauna harly tarsi jis butu krosavykas. Tada pastume i sona, jobtelejo is pirmo kiko ir nubinzeno.ezhiukas wrote:nu nereikia taip nuvertint tu senuku. Kazkada zmones visai toli su jais vaziuodavo. Atskiri individai ir dabar dar vazineja