Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootout'as

Motofrakcijos Supersport/Street skyrius

Moderator: Supersport

User avatar
Vee Crunchy
Pastovus ganerio lankytojas
Posts: 953
Joined: 27 Jun 2006, 11:25
Reputation:
Location: sheshku ghetto
Contact:

Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootout'as

Post by Vee Crunchy »

Labas vakaras gerbiami sporto megejai,

siandien siulau nusikelti i epocha kai miss Lewinsky kaip tik taikesi ipusti Billui, kai chartuose karaliavo Spice Girls, kai Rossis matalino su 125, o Sabas buvo Trail Blazeriu dievas. Tais paciais metais du panasonicu fabrikeliai susigalvojo prispardysia Dukaciui uzpakali jo paties prijomais ir nushtampavo musu sios dienos herojus. Welcome back to 1997.
Prasom sutikite sekancio shootauto dalyvius: geltonam kampe - TL1000S, kitam geltonam kampe - VTR1000 FireStorm.

Image

Liaupses Hondai pries starta.

Stovint ir vepsant is salies tikrai norisi, kad honda butu tavo megstamiausias motcas. Kokybes gausu. Dazai kaip nauji ir gilus, kaip Donskio mintys, tarp plastiko paneliu ne pirsto neikisi, stabdziu ir sankabos svirteles be jokiu liuftu, keleivio pakojos - click click, ir nepamirskim legendinio hondos ''push to lock'' benzo bako kamscio! Taip pat nerudijantis stockinis ismetimas. Vaizda siek tiek galbut gadina plieninio subframe'o fragmentelis, bet ir tas neparudijes, suka. Pats motas neypatingai imantrus, bet demesys detalei tikrai pavyzdinis.

Image

Akmeneliai i Suzkio darza.

Pagal surinkimo kokIbe TLS'as yra tipiskas to meto Suzas. Ir ne pats geriausias. Skaityciau, SV lygio. Labiausiai mane nervina sankabos svirteles laikiklis, del kurio pati svirtele juda aukstyn/zemyn pusmetrio diapazonu. Mazaanglio plieno ismetimas mielai rudyja, keleivio pakojos netrunka paklerti, furnitura greitai apsinesa kerpemis, o kai kurie kronsteinai ir plastmasines detales atrodo skystokai. Zodziu, siuo atveju Suzo logika paprasta: svarbiausia motoras, o visus atraeilius zaisliukus davaj sumetam papigiai ant smugio ir nesiparinam.
O bet taciau, is patirties sakau, kad islaikyti suza geroj buklej yra laisvai imanoma, ir be jokiu religiniu ir magik apeigu. Clean and lube is the name of the game. Deja dazno Suskio vartotojo mastymas yra toks: pigiau perku, tai pigiau ir priziuriu. Arba daznai isvis nepriziuriu..

Image

Taciau pasileidus matalint iskart pasimato, kad ten kur istikruju svarbu - Suzuki prided, a Honda uztaup. Atrodo tokie panasus, bet ble tokie skirtingi...

Motorai

Sorry, big H, no chance.. :D
Nenoriu suvaryt visko i vienus vartus, nes VTR nera letas. Nuo apacios iki midreindzo abu eina apylygiai, bet nuo vidurio iki redlaino.. vaikelia kur tau! Pirmom dviem pavarom susukti TL'o motora iki redlaino wide open yra smagesnis patyrimas nei dauzyti parlamento langus per kovo 11. Tuo tarpu issukineti VTR'a iki redlaino nera daug prasmes, nes kuo toliau, tuo maziau veiksmo.
HP ir momento skirtumas tikrai juntamas, bet svarbu yra ne tik tai. Svarbiausia yra charakteris ir laisvumas, su kuriuo Suzas isvynioja viska ka turi. Nezinau koks epitetas cia tiktu labiausiai? Be kalbu tiesiai i snuki? Kazkas tokio.
Palyginus su TL atrodo, kad Hondos motore kur kas daugiau mechanines trinties ir maziau noro suktis. Zodziu, TL1000 motors man yra didis, VTR - statistinis. Ir tai yra ne vien del keltos arkliu skirtumo. Ju pojutis nuo pradziu iki galo yra labai skirtingas.

Image

Image

Dyno

Po abeju tesraidu skubam i dyno kamabareli pracheckint WTF. Suzo rezultatas - 115, Hondos - 105. Be to, matosi, kad virsutinese apsukose FajaStormso kreive kazkokia nervuota, o TLS'o morre morre smuf. Matuota 5 begiu. Horizotali asis - km/h.

Image

Image

Image

Valdymas

Sausas ir lygus aslfaltas, niolika laipsniu, superines abieju mocu padangos, perrinktos ir suteptos vaziuokles. Zodziu puikios salygos prachekint valdyma.
Girdejom mes tas siaubo istorijas apie TL'o rotorini amortika, tankslapperius ir zmogzudystes.. Teisybes delei reik pasakyt, kad bandomasis TLS'as turi Bitubo galini amortika, bet net ir vazinedamas su stockiniu TLS'u vasara, as nepajutau nieko baisaus sitoj vietoj. Nesivaldo jis kaip gera brytva, taciau kaip normalus sportsteris (ne Sportsteris) - tikrai taip. Panasiai kaip koks ZX9R. Siek tiek sunkokas, bet paklusnus ir linksmas.
VTR'as yra akivaizdziai smulkesnis i visas puses ir siek tiek lengvesnis vartyt nuo sono ant sono, bet man nepatiko siek tiek nervingas priekis akseleruojantis arba vaziuojant per asfaltinius whoopsus. Tik paskui pastebejau, kad priekine shake yra pratraukta per tiltelius gerus 15mm.. :D
Galvoju, kad VTR'o pranasumas yra kiek lengvesnis valdymas ir mazesnio svorio ispudis, TL'o pranasumas - informatyvesne priekine pakaba (upsajdoun, eh) ir stabilumas (demferis). Man labiau patiko (tiko) Suzukio bendras ispudis. Abu yra ok.

Image

Image

Stabdziai

VTR'as turi toki pati Nissin setup'a kaip ir '92-'97 900RR. Jie yra adekvatus, bet nieko stebuklingo. Bandytas egzempliorius turi armuotas slangas, bet ir tai nedave juntamo pranasumo pries Suzo tokico. Nepasimaukite ant situ suportu isvaizdos galvodami, kad tai tie patys kaip 98-99 900RR, 929, 954 ar SP. Atrodo labai panasiai, bet efektyvumas - diena ir naktis.
Suzo keturiu stumokliu Tokico yra neblogi suportai (mano manymo tíkrai geresni nei 6 stumokliu Tokico, bent jau del to, kad neuzklynija taip lengvai) ir labai gerai veikia su armuotom slangom bei radialiniu master'iu nuo, sakykim, K5 (patikrinta).

Isvaizda

Subejektyvus dalykas, bet skaitau, kad taip kaip vaziuoja, taip ir atrodo. VTR'as yra smulkus ir neofensyvus. Grazus savo surinkimo kokybe. TLS'as - stambus, impozantiskas ir agresyvus. Su salyga, kad priziuretas - atrodo taip pat tvirtai ir graziai. TL'o variklis yra vizualiai zymiai grazesnis (ypac cilindrai ir galvos) del to, matyt, jis paliktas labiau matomas.

Konkliuzija

Atsiprasau, bet jokiu abejoniu man nera. VTR'as yra geras mocas ir daug kam jis tinka ir patinka labiau nei bet koks suzukis. Bet pagal mano manymu esmini parametra - TL1000S yra visa galva ir kiausais geresnis. Thing is, su Suzukio trukumais lengva gyvent (prieziura!) ir nesunku juos apeit pakeiciant kai kuriuos komponentus geresniais. Ant viso to TL1000S turi tai, ko VTR100 nebe - nuostabu motora ir charakteri.

Image

Istraukos is mechaniko dienoracio

-Per pora metu paciam teko perrinkti tris TL variklius ir matyti pora jau pazertu. Dazniausiai pasitaikanti eibe yra apkramtyti pirmo begio suniukai (apie 50K km) ir kiek retesne - prasuktas alkunes guolis (velenui kaput). Cilindrai, stumokliai ir galvos tvirti kaip akmenys - no problems there.
-TL ipurskimo sistema yra pretenzinga. Raktas i sekme - tureti sureguliuota gazo pozicijos sensoriu (TPS) ir susinchronizuota vaaakuma.
-Apie VTR patikimuma neturiu daug empyrines medziagos, bet klishe apie hondos patikimuma visi zino. Taciau manes nenustebintu perdegusi krovimo rele arba prasuktas indeklas.
-Karta apziurindemas VTR'o varikli pastebejau, kad variklio blokai skeliami horizontaliai (taip, kaip tipiska inline motorams), o ne vertikaliai (taip, kaip tipiska V2 ir viencilindriam motorams). Skaitau, pliusas!
-V-twinas su stockiniais duslintuvais yra baisi nuodeme. Amen.
Citus, Altus, Fortus!
User avatar
Vee Crunchy
Pastovus ganerio lankytojas
Posts: 953
Joined: 27 Jun 2006, 11:25
Reputation:
Location: sheshku ghetto
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by Vee Crunchy »

Addendum

Siek tiek anksciau si sezona testraidinau ir kitus 1000cc V2 panasonicus.

SV1000S yra, ko gero, safe choice is visu penkiu. Rafinuotas ir visiskai patikimas. Variklis turi ta pati plazmini pojuti kaip TL, bet be kokaininio rush'o virsutiniuose sukiuose. Taciau as asmeniskai negaleciau susitaikyt su nuobodzia ir biudzetine isvaizda.

Image

Be jokiu abejoniu SP2 yra labiausiai isbaigtas ir prabangiausias V2 japanyzas. Ekskluzif kokybe, puikus komponentai. Bet beda ta, kad jis yra geras race baikas, bet absoliuciai lauzishkas gatvinis mocas. Juk yra aibe superbaiku, kurie puikus ir ziede, ir kely. SP2 tikrai ne vienas is ju. Lenta vietoj sedynes, sikna aukstyn / galva zemyn, nervingas ipurskimas ir taip toliau.. Testraidindamas SP2 as susizalojau savo kiaushinius.. Mindaugai?

Image

TL1000R is sito penketuko butu mano pasirinkimas. Greiciauisiai neprilygsta SP2 ziede, bet gatveje - zymiai geresnis. Esam prasuke TLR'a ir SP2 ant stendo. Rezultatai - 121 ir 122 atitinkamai, taciau vazinejant man vistik labiau patinka TLR variklis. Lyginant su TLS, jis yra kokybiskiau surinktas ir atrodo awesome! Ypac 1999 blue/white.

Image

Aciu uz demesi.
End transmission
:hippy:
Citus, Altus, Fortus!
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by mindaugasa vol.2 »

nu siaubas, koks isbaigtas revjusas! :mp1: :plustwo: :mp1:
mindazzas deda be jokiu kupiuru i zurnala ir jokiasi.
dabar
nustebino bitubo amortikas tls-ui. kazkur skaiciau, kad situ rotoriniu aftermarketo nera is principo ir tai yra blogay, ir verkia tls-u savininkai, ir t.t.
vadinasi ne taip?!
bet tai kaip clean baikai isrodo? toki gal negeda ir parduot, vee?
tls-as patiko priespaskutineje nuotraukoje (trys-ketvirciai), o iki siol man situ suzu buvo sprangi isvaizda. pasirodo, reikia tik pasukti tinkamu kampu?
tai bet suzas tl taike homologuoti i wsbka. uztai ir jis visa galva auksciau firechickeno. pataisykite, bet jei gerai pamenu, tarp tl-s ir tl-r skirtumu nedaug, variklio nastroikes?
tuo tarpu hondos firechickenas (sorry, direktoriau) yra budget baikas maltis po gatves. su sp1/2 jis nieko bendro neturi. na, apart galinio vaizdo veidrodeliu, kurie ant visu hondu vienodi, heh
cross cojones PC
User avatar
ezhiukas
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 6496
Joined: 25 Jun 2006, 22:13
Reputation:
Location: Vilnius
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by ezhiukas »

+1 vee
Arvis
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 5432
Joined: 21 Nov 2006, 15:42
Reputation:
Location: VNO
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by Arvis »

otaitau, direktoriaus baklazanas tiesiu taikymu i autopliusa. skubey kol mindazo zurnaliukas neisejo.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy."
storms
Dievo treneris
Posts: 14138
Joined: 27 Jun 2006, 09:29
Reputation:
Location: Wilno
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by storms »

nxnxnx kaip gerai
jamu popieriu ir spausdinsiu
skaitysiu kaip zurnal aantra kart
tomasn
Per daug prie kompo sedi
Posts: 4696
Joined: 21 Feb 2009, 11:29
Reputation:
Location: Bezdonys

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by tomasn »

o tai kas per svajoniu garazuas pirkoj nuotraukoj? aprasymas patiko etik mat. galetai internetini puslapi paleist su shoot outais
±
User avatar
M`BaubZ
Aukstadvario dievas
Posts: 1361
Joined: 11 Jul 2009, 14:19
Reputation:
Location: Vilnius

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by M`BaubZ »

+14 vee!

mindaugui: tlr ir tls skirtumai matosi reviuwso nuotraukose: rėmas, galinė šakė. smulkmenos.
skaitau YRA pagrinDGINIAI ZMONIU TIPAI= plikas, su plaukais, ir didele arba maza galva. cia ne apsirikimas
storms
Dievo treneris
Posts: 14138
Joined: 27 Jun 2006, 09:29
Reputation:
Location: Wilno
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by storms »

ar jau minejau kad beveik apie visussituos baikus esu kazkada svajojes?
na isskyrus firestormsa ir sv
o sp2 vis dar skaitau kad turiu sansa isigyti
User avatar
wundis
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 7416
Joined: 20 Jun 2007, 17:23
Reputation:
Location: Šviežio sūrio kraštas

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by wundis »

:prayer:
skaitau, turime ataskaitini taska kaip reikia rasyti reviusus.
Vee? +
Patiko palyginimai.

Atskiri + uz kovo 11 ir zodi impozantiskas
+2/-14
User avatar
ezhiukas
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 6496
Joined: 25 Jun 2006, 22:13
Reputation:
Location: Vilnius
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by ezhiukas »

as tai vis laukiu kada vee senus traktorius pareviewins [-o<
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by mindaugasa vol.2 »

baubazai, teisinga pastaba. atsiprasau suzukio. tai taip iseina, kad tls ir vtr yra tiesioginiai konkurentai
cross cojones PC
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by mindaugasa vol.2 »

mindaugasa vol.2 wrote:baubazai, teisinga pastaba. atsiprasau suzukio. tai taip iseina, kad tls ir vtr yra tiesioginiai konkurentai
jozikai: laikysiu spygutes, kad iki ciopereliu shutautinimo vee nenusiris (neprasigers)
storms: chekaut, n.hayden edishin iesko naujo seiminyko! matyt ozkucio kolegai taip pat genitalijos brangesnes uz race imidza? liudna!
cross cojones PC
User avatar
Username
Dievas
Posts: 10217
Joined: 24 Jun 2006, 10:51
Reputation:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by Username »

Jau persigandau kad ir vel bus isrinktas, kaip nugaletojas, ne Suzas. Kiba Vee atsivere akys?

Pasirodo viskas savo vietose =D>

O idomumo delei draginti nebandete? Jauciu ispudingai i vienus vartus dar ir nebutu?
Image
User avatar
El Traxo
Rossis jam tarnauja
Posts: 9292
Joined: 27 Jun 2007, 23:32
Reputation:
Location: Žemutiniai Bezdonys
Contact:

Re: Suzuki TL1000S vs Honda VTR1000 FireStorm street shootou

Post by El Traxo »

wawa-VEE-wa!!! +++
Vat tokių va stilistiškų(=gyvų) reviusų/straipsnių reikia LT sp(j)audai. Dėl ko visada malonų paskaityti "subjektyvias" britų apžvalgas motomagazinuose? - Dėl to paties!

Su sąlyga, kad garažiukas nemažas, shootoutų dar sulauksim! Taip?
How does you do?
Post Reply