Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Motofrakcijos Supersport/Street skyrius

Moderator: Supersport

User avatar
Vee Crunchy
Pastovus ganerio lankytojas
Posts: 953
Joined: 27 Jun 2006, 11:25
Reputation:
Location: sheshku ghetto
Contact:

Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by Vee Crunchy »

Vakar i kioskeli atkeliavo sita nabage Mille. Derektorius nupirko ja is krizes prispausto piliecio uz 10.000 vietiniu pinigu (4.500 LTL) be danisku mokesciu. Zmogus tikejosi numerius gausias mazdaug uz 20.000 DKK, bet nuvaziaves i daniska VMI suzinojo, kad atkatas valstybei uz sita modeli butu mazdaug 50.000.. Prispaustas einamuju stygiaus, nusprende staigiai atsikratyt.

Image

Statom ant keltuvo ir ziurim ka turim. Geriausias fycersas - home edition dazymas! :eyecrazy: Dazyta jei ne su voleliu, tai su nitro emale. Nepaisant to, pats mocas tipiskai daniskai tvarkingas, nors ir su 50.000 km ant spydo. Sudais neapkibes, nieko sulauzyto nera, grandine gera, alyva kaip tik ties max riba, padangos ok. Tiksliau, padangos butu ok, jei ne riebus shriubas galineje. Staigiai keiciam i naudota, bet nebloga M3 metzeleri (180 vietoj standartines 190), sutepam grandine ir ready to go! Reikia testraidinti.

Image

Bet pradziai apie isore. Pats mocas yra siauras, nekukliai aukstas ir ilgas. Stebina kokybe ten, kur jos reikia. Aliuminiumas ne kiek neapsamanojes, blizga kaip naujas, galine shake galima butu publikuoti playbojuje, niekas neisklere ir nesurudyje. Keistai atrodo is senuku aliuminio profiliu suvirintas priekinis remelis. Kita vertus, kodel gi ne? Bodywork'o plastmase kieta, stora ir tuo neispudinga (pigoka), bet paneles suleistos gerai ir labai paprastai nusiima. Kalbant apie dezaina, man Mille yra grazi, iskyrus veida. Fara ok, bet vaizda gadina tie apuoko antakiai virs jos. Kvailai atrodo. Sitoj vietoj turiu pasakyt, kad duotasis mocas yra 1999-01 laidos. 2002-03 modelis yra siek tiek upgradintas ir priekio dizainas patvarkytas. Su gamykliniu isdazymu toji Mille atrodo super.

Image

Konstrukcija ir dizainas be abejo kvepia italiskumu, bet nera ekskliuzyvinis. Man jis atrodo pusiau italiskai, pusiau japoniskai. Beje, jungikliai ant vairo yra viens prie vieno nuo hondos!
Reziumuojant - mocas yra robust all around, dizainas nera pritrenkiantis, bet savotiskas (kas yra gerai) ir apeliuojantis (taip galima sakyt?).
Dabar tai jau tikrai galima testraidint!

Image

Image

Ijungus degima tacho rodykle daeina iki 6K rpm, pakybo ten ir grizta namo, ant dispeljaus dega 'service'. Aha... Sofistikuotas, vadinasi! Pochum. Uzsiveda lengvai, spol abarota ir dirba graziai. Sedyne gan aukstai ir kietoka, mocas siek tiek top heavy, vairas tolokai. Kojos labai jaukiai integruojasi i bako isgaubimus. Patogu, vietos daug. Isvaziuojam is kaimelio ir wow. Motoras stiprus. Labai stiprus. Nuo 4K rpm yra juntamas perejimas i zona ir vyksta labai greitas greitejimas i greita greiti. Kazkur nuo 9K rpm galia ima lengvai slopti ir galima keisti krumpli. Nepastebejau, kada tiksliai isijungia ribotuvas, bet kazkur apie 11K. Luxus variklis. Patiko, kad labai noriai susisukineja, turi placia ir efektyvia traukos zona, taip pat ''overrev'a'' (pvz, TL (tiklsiau TLR) motoras be jokio perspejimo (nuslopimo) kaktomusa atsitrenkia i ribotuva ir tai gali truputi erzinti). Charakterio irgi su kaupu: perejimas is mazu apsuku i vidutines yra su maloniu smugiu, garsas agresyvus (nors ir su stockiniu ismetimu).

Image

Greiciu deze, surprize surprize, yra netiketai sklandi abiem kryptim, net ir agresyviai perjunginejant. Tik laisva pavara keleta kartu buvo sunkoka surasti. Skaitau, superinis variklio ir greciu dezes darbas prie 50.000 km si bei ta pasako apie Aprillia patikimuma. Tik nepatiko sankaba startuojant is vietos ir perjungiant i antra pavara. Nors ir budama gan lengva (hidraulika), ji nebuvo progresyvi. Didzioji dalis sukabinimo vyko paskutinuose svriteles milimetruose. Greiciausiai nusidevejimo problema.

Bet variklis yra tik dalis grazios istorijos, nes shasi nuo pat pradziu tik dziugina. Atrodo masyvus mocas, bet is visu bandytu v-twinu vairavimas yra pats lengviausias (aisku ne 600 lygio), tuo paciu mocas visur nuostabiai stabilus ir saltakraujiskas. Pasitikejimo pilnos kelnes. Puikus valdymas nera didelis netiketumas turint omeny Apriljos istorija su RS250 ir tai, kad abieju mocu vaziuokles panasios. Just beautiful. Maloniai stebina tai, kad budama smarkiai sportiska, Mille yra gana patogi, o priekinis gaubtas suteikia gausia pastoge (cia nevalyvai prisimenu SP2). Zodziu, praktiskumo taip pat rasta. To irodymui net nulekiau i bakaleja apsipirkt alaus konservu. Binara pridedu.

Image

Pakaba pakomentuoti sunkoka, nes keliai lygus kaip pirmininko plike, o posukiuose smarkiai nepushinau, nes darosi jau saltoka. Brembo stabdziai yra geri, bet reikia gerokai spusltelt kol jie parodo savo jega, o pojutis gana medinis. Paziuresim ar skyscio pakeitimas, kaladeliu ir suportu isvalymas kazka pakeis. Galinis suportas atrodo tarsi nuo scooterio ir daro lygiai nuli. Lavonstabdis.

Image

Vazinedamas prisimenu, kad kioskely stovi tu paciu metu RSV-R modelis ir, galvoju, butu kaip tik i tema paziuret ar juntamas skirtumas. Dienos dar like, saule sviecia, imu kursa link namu. Sustojes prie shopo dar patyrineju prietaisu skydeli. Penki mygtukai.. Paspaudalioju - iseina padaryt, kad rodytu tripo max greiti ir vidutini greiti. Kiti mygtukai nieko nedaro. Matyt reikia suspaudyt kazkokia protinga kombinacija. Be owners manual neissiversi. Beje pamrisau pasakyt, kad vaziuojant nuo 6000rpm imdavo mirkset ryskiai raudonas pavaros perjungimo diodas. Nezinau ar cia del to, kad dega ''service'' perspejimas, ar taip dar like nuo apkatkes... Zodziu elektronika kompleksiska. Sure, 1999 metais tai buvo ispudinga, bet galima buvo apseit ir be to. Turiu itarima, kad jei Mille pradeda kamuot problemos, jos greiciausiai buna elektronines, ne mechanines.

Image

Anyway. RSV-R. Lyginant su paprasta Mille, R varijantas ispuostas joolincais-shmolincais abiejuose galuose (demferis taip pat), karboninem shtuchkytem, plastikiniu benzo baku, auksiniais brembo suportais ir, aisku, kaltiniais Oz'ais! Tepalo lygis - check, padangu slegis - check, benzas - check. Uzsiveda lengviausiai, dirba graziai. Ant displejaus dega DIAG-1... Elektronika... Px! Niekas manes nesustabdys! Vadovaujuosi oldskooliniu principu - tepalo slegis yra ir gerai. Fuck off.

Image

Truktelnu. Sankaba super. Progresyvi kaip Pink Floyd. Skirtumo tarp varikliu galios nesijaucia ne kiek (matyt ir neturetu jaustis, nezinau spec'su), uztat stabdziai nuostabus. Bet ple koks apmaudas, kad negaliu pajusti Ohlinc ir Oz privalumu!. Beveik tas pats, kai po muilines nusiperki shustra veidrodini fotika, o nuotraukos gaunasi tokios pat lameriskos.. Mocas tiesiog plaukia posukiais be jokiu kruptelejimu kaip ir ankstesnioji Mille. Ne tokioj aplinkoj tu privalumu reikia ieskot, bet nesudvejoju tiketi, kad ju yra. Visi paprastojo modelio niuanseliai (sankaba, stabdziai) pamirsti, as spinduliuoju meile ir visi vabzdiai ir pauksciai aplinkui ta jaucia. RSV-R rules!
Griztu namo, ant displejaus dabar dega DIAG 21.. Hehe :) Elektr... Tai jau nesvarbu.

Image

Image

Kaip jau ir butu viskas, bet tada pagalvoju, kad ivertinimas nebuna sukalibruotas, jei nera kazkokio etalono. Issivarau ultrakompaktiskaji SP2. Nezinau is kur jis visai neseniai atsirado krautuvelej ir kieno jis. Dazymas atrodo ispudingai (C.Edwards 2002 Laguna Seca replika!), bet pats mocas mates sio bei to. Truksta vairo antgaliu, svirteles nevisai tiesios, spydas kliba. Uzsiveda, bet biski sunkiau nei Aprillia. Taciau wow... Ar jau sakiau, kad V-twinas turi but su aftermarketiniu ismetimu?

Image

Image

Isvarau is kaimelio, atidrau jushka ir nieko ispudingo nevyksta.. Siek tiek dar labiau issukes, suprantu, kad su ipurskimu kazkokia neganda. Ar senas benzas, ar nesvarumai purkstukuose, ar sufakapintas setup'as, bet nivalina, taip kaip turi. Susisuka iki galo, bet su trukciojimais ir prasibezdejimais. Deja pilnavertiskas conparo nesigaus. Bet vaziuodamas suprantu kelis dalykus: net ir Honda gali but paklerus :roll: , SP2 nera patogus, bet ergonomika nera tokia bloga, kaip ta prisimenu is ankstesnio karto, SP2 stabdziai, net ir pagal siu dienu standartus, yra awesome. Ir svarbiausias dalykas: SP2 reisingine architektura atim praktiskuma, bet tuo neprided isskirtinio valdymo (bent jau gatveje). Nepaisant zymiai mazesniu gabaritu, valdymas sunkesnis nei Mille. Nenoriu nieko atimt is SP2 (puiki kokybe plius 2 WSB titulai). Bet rinkdamasis sportbaika gatvei as apie ji net nepagalvociau.

Image

Image

Tai stai. Reziumuojant turiu pasakyt, kad siandieninis expyrijencas buvo vienas is tu retu atveju, kai per daug nieko nesitiki, bet grizti lengvai apsales. RSV daro ispudi. Labiausiai tuo, kaip puikiai subalnsuotas yra variklis, valdymas, praktiskumas ir isskirtinumas. O RSV-R, ko gero, gali buti dar ir lengviausias (pigiausias) kelias i ekskliuzyva.
Tai nera ir negali buti issamus revjusas, nes tam reikia su mocu pagyventi, pavazineti skirtingose situacijose (hanerio parkingas, pedagoginio ziedas, sauletekis, NZ so on). Be to, neturiu daug info apie Aprillijos patikimuma ir neturiu patirties su jom dirbant ant keltuvo. Detaliu tiekimas ir kaina irgi yra idomus klausimas.
Bet nustumiant situos dalykus i sona ir kalbant tik apie vazinejimo ispudzius.. Its fucking great!

Transliacijos pabaiga.
Citus, Altus, Fortus!
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by mindaugasa vol.2 »

na ko daugiau reikia? nu nieko. reikia, kad vee rasytu revjusus.
beje, deti siauresne padanga yra negarbingas, bizantietiskas triukas: baikas tampa shustresniu, negu jam skirta buvo.
bet rsvr kala y klyna, nia? ir atrodo elegantiskai sportiska (kaip Sharapova?), ir matyt vaziuoja? tik gamyklinis ismetimas labai horizonta uzstoja. uz suvaryta sp reikia buvuiam savinykui daug duoti i rope. chamas.
cross cojones PC
tckd
Dievas
Posts: 10843
Joined: 28 Feb 2007, 08:59
Reputation:
Location: stotinis.
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by tckd »

tai lietuvoj 99 mille ir kainuotu ciuju 4500 + 26 lt numeris.
is kitos puses mus ir suzuki nebrnagus tai kam ta mille pirkt :P
ehe wee tai gal danuose kokiam naujam bergui numeris irgis 10k? tai superkam krizinius be numeriu i lietuva :cheers:
less teeth, more tits.
User avatar
Renaz
Site Admin
Posts: 4903
Joined: 01 Jul 2006, 09:03
Reputation:
Location: Taip pat

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by Renaz »

+250 vel. uzsiprenumeruoju visus sekancius Vee revjuvus!
Добро пожаловать нахуй
storms
Dievo treneris
Posts: 14138
Joined: 27 Jun 2006, 09:29
Reputation:
Location: Wilno
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by storms »

nu tai briedziui - uz +- nebuvima
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by mindaugasa vol.2 »

bet tai sumuojant vee ir vobliario atsiliepimus, darome isvada, kad jei imti mille, tai r versija. nevalina abi, o tada belieka noreti gero valdomumo. idomu, kiek sntykinai r brungesne uz paprastaja?
cross cojones PC
User avatar
sai
Slaideriu naikintojas
Posts: 2200
Joined: 07 Sep 2007, 21:14
Reputation:
Location: prie prudu

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by sai »

pakliusi, vee, vienakart uz dvigubas istisines! baudos irgi, turbut, analogiskos kitu rinkliavu dydziui? :)
race your life
User avatar
ezhiukas
Raudondvario karjero siaubas
Posts: 6496
Joined: 25 Jun 2006, 22:13
Reputation:
Location: Vilnius
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by ezhiukas »

reikalauju vee klono kuris rasytu apie traktorius, pradedant tai senukais :)
User avatar
Vee Crunchy
Pastovus ganerio lankytojas
Posts: 953
Joined: 27 Jun 2006, 11:25
Reputation:
Location: sheshku ghetto
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by Vee Crunchy »

mindaugasa vol.2 wrote: beje, deti siauresne padanga yra negarbingas, bizantietiskas triukas: baikas tampa shustresniu, negu jam skirta buvo.
bet rsvr kala y klyna, nia? ir atrodo elegantiskai sportiska (kaip Sharapova?), ir matyt vaziuoja? tik gamyklinis ismetimas labai horizonta uzstoja. uz suvaryta sp reikia buvuiam savinykui daug duoti i rope. chamas.
gamyklinis pabuklas netik horizonta uzstoja bet ir sveria 8kg!
mindaugasa vol.2 wrote:bet tai sumuojant vee ir vobliario atsiliepimus, darome isvada, kad jei imti mille, tai r versija. nevalina abi, o tada belieka noreti gero valdomumo. idomu, kiek sntykinai r brungesne uz paprastaja?
Tik prasom isidemeti, kad nuo '04 bazine Mille yra vadinama R, o shustras variantas yra Fucktorija. Skaitau cia yra labjau negarbingas triukas, nei senas geras siauresnes padangos fokusas.
sai wrote:pakliusi, vee, vienakart uz dvigubas istisines! baudos irgi, turbut, analogiskos kitu rinkliavu dydziui? :)
true... nors mashinu nedaug, o mentu masina i rajona atvaziuoja ketvirtadieniais, bet tiesos yra.

Siandien dar pasivazinejau su paprastaja Mille, tai keletas pointu:

-Vaziuokle yra fantastique. Labiausiai patinka absoliuciai neurtalus ir uztikrintas pojutis posukiu vidury. Buvo keletas ilgu, smagiai islenktu ivaziavimu/isvaziavimu is autostrados ir ten jausmas buvo labai geras.
-Greicio pojutis yra gausiai apgaulingas. Vaziuoji, dairaisi sau i salis, megaujiesi ramybe, pasiziuri i speeda - 180km/h
-Vaziuojant letai, Mille yra kiek dramblavota ir nemikli.
-Vienas is favoritiniu mocu.
Citus, Altus, Fortus!
User avatar
sai
Slaideriu naikintojas
Posts: 2200
Joined: 07 Sep 2007, 21:14
Reputation:
Location: prie prudu

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by sai »

Vee Crunchy wrote:o mentu masina i rajona atvaziuoja ketvirtadieniais, bet tiesos yra.
visiskai nezinau anos salies geografines santvarkos, bet ar apsimoka vienkiemy laikyt toki garaza? ar labai dvasingas? ar kaip kinijoj, jei ne 3mln, tai ne miestas, ir tu bazuojis antram pagal dydi?
ar tau leidzia visus tuos modelius naudot mf svietimo tikslams, ar del keliu nesusiprateliu aukoji savo reputacija?
aciu
race your life
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by mindaugasa vol.2 »

beje, noriu pastebeti del rinkliavu: registracija 5x baiko kainos. 8[]
cia dar kubiliui yra kur pasistiebti
beje, jei draudimo imokos analogiskos pvz. uk, tai baika turi - milijonierius esi.
cross cojones PC
User avatar
inter
Ganerio lankytojas
Posts: 606
Joined: 03 Jan 2009, 12:29
Reputation:
Location: Vaterland

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by inter »

++++Nu tobula! Iki visiško nušvitimo trūksta tik [-o< ... na žinoma dar vieno italo, 99x. Žinau kas turi! Užeik arbatos, sausainių suvagysim, pratestuosim :D .
Užsakymus reviewsams priimat? Nagi, ką nors iš pusnaujų 600-ukų, a? Siaura ir pernelyg specializuota sritis, sakai. Bala nematė, įtrauk ir tą cheaterį 675! Moku paypalu!
P.S. ar jau sakiau, kad tai Vee mane atvertė prie suskių? Jau tada mokėjo rašyt argumentuotus reviewsus. Nu tai spėkit kokį panasonicą labiausiai gyrė :rr: .
...Forlanas...
User avatar
mindaugasa vol.2
Dievo treneris
Posts: 13060
Joined: 21 Jan 2008, 18:09
Reputation:
Location: balsiai
Contact:

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by mindaugasa vol.2 »

tai jei interas toliau klausysi vee, tai kitamet b klasej leks vienas tepalinis :rockenroll!:
cross cojones PC
User avatar
gintaras13
Ganerio lankytojas
Posts: 700
Joined: 01 Jul 2008, 15:38
Reputation:
Location: Vilnius

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by gintaras13 »

kaip visad puikiai :mp1:
User avatar
Renaz
Site Admin
Posts: 4903
Joined: 01 Jul 2006, 09:03
Reputation:
Location: Taip pat

Re: Aprillia RSV Mille, RSV Mille R, Honda SP2 comparo

Post by Renaz »

:thumbright: :hello2:
Добро пожаловать нахуй
Post Reply