
Statom ant keltuvo ir ziurim ka turim. Geriausias fycersas - home edition dazymas!


Bet pradziai apie isore. Pats mocas yra siauras, nekukliai aukstas ir ilgas. Stebina kokybe ten, kur jos reikia. Aliuminiumas ne kiek neapsamanojes, blizga kaip naujas, galine shake galima butu publikuoti playbojuje, niekas neisklere ir nesurudyje. Keistai atrodo is senuku aliuminio profiliu suvirintas priekinis remelis. Kita vertus, kodel gi ne? Bodywork'o plastmase kieta, stora ir tuo neispudinga (pigoka), bet paneles suleistos gerai ir labai paprastai nusiima. Kalbant apie dezaina, man Mille yra grazi, iskyrus veida. Fara ok, bet vaizda gadina tie apuoko antakiai virs jos. Kvailai atrodo. Sitoj vietoj turiu pasakyt, kad duotasis mocas yra 1999-01 laidos. 2002-03 modelis yra siek tiek upgradintas ir priekio dizainas patvarkytas. Su gamykliniu isdazymu toji Mille atrodo super.

Konstrukcija ir dizainas be abejo kvepia italiskumu, bet nera ekskliuzyvinis. Man jis atrodo pusiau italiskai, pusiau japoniskai. Beje, jungikliai ant vairo yra viens prie vieno nuo hondos!
Reziumuojant - mocas yra robust all around, dizainas nera pritrenkiantis, bet savotiskas (kas yra gerai) ir apeliuojantis (taip galima sakyt?).
Dabar tai jau tikrai galima testraidint!


Ijungus degima tacho rodykle daeina iki 6K rpm, pakybo ten ir grizta namo, ant dispeljaus dega 'service'. Aha... Sofistikuotas, vadinasi! Pochum. Uzsiveda lengvai, spol abarota ir dirba graziai. Sedyne gan aukstai ir kietoka, mocas siek tiek top heavy, vairas tolokai. Kojos labai jaukiai integruojasi i bako isgaubimus. Patogu, vietos daug. Isvaziuojam is kaimelio ir wow. Motoras stiprus. Labai stiprus. Nuo 4K rpm yra juntamas perejimas i zona ir vyksta labai greitas greitejimas i greita greiti. Kazkur nuo 9K rpm galia ima lengvai slopti ir galima keisti krumpli. Nepastebejau, kada tiksliai isijungia ribotuvas, bet kazkur apie 11K. Luxus variklis. Patiko, kad labai noriai susisukineja, turi placia ir efektyvia traukos zona, taip pat ''overrev'a'' (pvz, TL (tiklsiau TLR) motoras be jokio perspejimo (nuslopimo) kaktomusa atsitrenkia i ribotuva ir tai gali truputi erzinti). Charakterio irgi su kaupu: perejimas is mazu apsuku i vidutines yra su maloniu smugiu, garsas agresyvus (nors ir su stockiniu ismetimu).

Greiciu deze, surprize surprize, yra netiketai sklandi abiem kryptim, net ir agresyviai perjunginejant. Tik laisva pavara keleta kartu buvo sunkoka surasti. Skaitau, superinis variklio ir greciu dezes darbas prie 50.000 km si bei ta pasako apie Aprillia patikimuma. Tik nepatiko sankaba startuojant is vietos ir perjungiant i antra pavara. Nors ir budama gan lengva (hidraulika), ji nebuvo progresyvi. Didzioji dalis sukabinimo vyko paskutinuose svriteles milimetruose. Greiciausiai nusidevejimo problema.
Bet variklis yra tik dalis grazios istorijos, nes shasi nuo pat pradziu tik dziugina. Atrodo masyvus mocas, bet is visu bandytu v-twinu vairavimas yra pats lengviausias (aisku ne 600 lygio), tuo paciu mocas visur nuostabiai stabilus ir saltakraujiskas. Pasitikejimo pilnos kelnes. Puikus valdymas nera didelis netiketumas turint omeny Apriljos istorija su RS250 ir tai, kad abieju mocu vaziuokles panasios. Just beautiful. Maloniai stebina tai, kad budama smarkiai sportiska, Mille yra gana patogi, o priekinis gaubtas suteikia gausia pastoge (cia nevalyvai prisimenu SP2). Zodziu, praktiskumo taip pat rasta. To irodymui net nulekiau i bakaleja apsipirkt alaus konservu. Binara pridedu.

Pakaba pakomentuoti sunkoka, nes keliai lygus kaip pirmininko plike, o posukiuose smarkiai nepushinau, nes darosi jau saltoka. Brembo stabdziai yra geri, bet reikia gerokai spusltelt kol jie parodo savo jega, o pojutis gana medinis. Paziuresim ar skyscio pakeitimas, kaladeliu ir suportu isvalymas kazka pakeis. Galinis suportas atrodo tarsi nuo scooterio ir daro lygiai nuli. Lavonstabdis.

Vazinedamas prisimenu, kad kioskely stovi tu paciu metu RSV-R modelis ir, galvoju, butu kaip tik i tema paziuret ar juntamas skirtumas. Dienos dar like, saule sviecia, imu kursa link namu. Sustojes prie shopo dar patyrineju prietaisu skydeli. Penki mygtukai.. Paspaudalioju - iseina padaryt, kad rodytu tripo max greiti ir vidutini greiti. Kiti mygtukai nieko nedaro. Matyt reikia suspaudyt kazkokia protinga kombinacija. Be owners manual neissiversi. Beje pamrisau pasakyt, kad vaziuojant nuo 6000rpm imdavo mirkset ryskiai raudonas pavaros perjungimo diodas. Nezinau ar cia del to, kad dega ''service'' perspejimas, ar taip dar like nuo apkatkes... Zodziu elektronika kompleksiska. Sure, 1999 metais tai buvo ispudinga, bet galima buvo apseit ir be to. Turiu itarima, kad jei Mille pradeda kamuot problemos, jos greiciausiai buna elektronines, ne mechanines.

Anyway. RSV-R. Lyginant su paprasta Mille, R varijantas ispuostas joolincais-shmolincais abiejuose galuose (demferis taip pat), karboninem shtuchkytem, plastikiniu benzo baku, auksiniais brembo suportais ir, aisku, kaltiniais Oz'ais! Tepalo lygis - check, padangu slegis - check, benzas - check. Uzsiveda lengviausiai, dirba graziai. Ant displejaus dega DIAG-1... Elektronika... Px! Niekas manes nesustabdys! Vadovaujuosi oldskooliniu principu - tepalo slegis yra ir gerai. Fuck off.

Truktelnu. Sankaba super. Progresyvi kaip Pink Floyd. Skirtumo tarp varikliu galios nesijaucia ne kiek (matyt ir neturetu jaustis, nezinau spec'su), uztat stabdziai nuostabus. Bet ple koks apmaudas, kad negaliu pajusti Ohlinc ir Oz privalumu!. Beveik tas pats, kai po muilines nusiperki shustra veidrodini fotika, o nuotraukos gaunasi tokios pat lameriskos.. Mocas tiesiog plaukia posukiais be jokiu kruptelejimu kaip ir ankstesnioji Mille. Ne tokioj aplinkoj tu privalumu reikia ieskot, bet nesudvejoju tiketi, kad ju yra. Visi paprastojo modelio niuanseliai (sankaba, stabdziai) pamirsti, as spinduliuoju meile ir visi vabzdiai ir pauksciai aplinkui ta jaucia. RSV-R rules!
Griztu namo, ant displejaus dabar dega DIAG 21.. Hehe



Kaip jau ir butu viskas, bet tada pagalvoju, kad ivertinimas nebuna sukalibruotas, jei nera kazkokio etalono. Issivarau ultrakompaktiskaji SP2. Nezinau is kur jis visai neseniai atsirado krautuvelej ir kieno jis. Dazymas atrodo ispudingai (C.Edwards 2002 Laguna Seca replika!), bet pats mocas mates sio bei to. Truksta vairo antgaliu, svirteles nevisai tiesios, spydas kliba. Uzsiveda, bet biski sunkiau nei Aprillia. Taciau wow... Ar jau sakiau, kad V-twinas turi but su aftermarketiniu ismetimu?


Isvarau is kaimelio, atidrau jushka ir nieko ispudingo nevyksta.. Siek tiek dar labiau issukes, suprantu, kad su ipurskimu kazkokia neganda. Ar senas benzas, ar nesvarumai purkstukuose, ar sufakapintas setup'as, bet nivalina, taip kaip turi. Susisuka iki galo, bet su trukciojimais ir prasibezdejimais. Deja pilnavertiskas conparo nesigaus. Bet vaziuodamas suprantu kelis dalykus: net ir Honda gali but paklerus



Tai stai. Reziumuojant turiu pasakyt, kad siandieninis expyrijencas buvo vienas is tu retu atveju, kai per daug nieko nesitiki, bet grizti lengvai apsales. RSV daro ispudi. Labiausiai tuo, kaip puikiai subalnsuotas yra variklis, valdymas, praktiskumas ir isskirtinumas. O RSV-R, ko gero, gali buti dar ir lengviausias (pigiausias) kelias i ekskliuzyva.
Tai nera ir negali buti issamus revjusas, nes tam reikia su mocu pagyventi, pavazineti skirtingose situacijose (hanerio parkingas, pedagoginio ziedas, sauletekis, NZ so on). Be to, neturiu daug info apie Aprillijos patikimuma ir neturiu patirties su jom dirbant ant keltuvo. Detaliu tiekimas ir kaina irgi yra idomus klausimas.
Bet nustumiant situos dalykus i sona ir kalbant tik apie vazinejimo ispudzius.. Its fucking great!
Transliacijos pabaiga.